Our Universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Keyholes
Teamet: Adminstrator - Moderators
Overall: Regler - Reklamer - For Dig
Guides: Meta Gaming - God ModeVenner Fjender
C H A T
Seneste emner
» One night - Samuel
One night - Samuel - Page 4 EmptyOns Mar 13, 2013 10:11 pm af Ashley P. Tyson

» test
One night - Samuel - Page 4 EmptyTors Feb 28, 2013 9:11 am af Admin

» Fravær (skal læses)
One night - Samuel - Page 4 EmptyTirs Jan 29, 2013 7:13 pm af Admin

» A reunification - Jayden Maxwill
One night - Samuel - Page 4 EmptySøn Jan 27, 2013 9:39 am af Ashley P. Tyson

» Regler for reklame opsætning
One night - Samuel - Page 4 EmptyTors Jan 03, 2013 1:36 am af Admin

» Styreformen
One night - Samuel - Page 4 EmptyTirs Jan 01, 2013 2:50 am af Ashley P. Tyson

» Guide - Meta Gaming
One night - Samuel - Page 4 EmptySøn Dec 16, 2012 2:32 am af Admin

» Guide - God Mode
One night - Samuel - Page 4 EmptySøn Dec 16, 2012 1:58 am af Admin

» Guide - Venner Fjender
One night - Samuel - Page 4 EmptySøn Dec 16, 2012 1:32 am af Admin


One night - Samuel

2 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Feb 18, 2013 8:26 am

''Åååhhh nej jeg kan godt se hvordan du kan misforstå det... Men hun var ikke så glad for at have kjolen på da hun ikke kunne bevæge sig så godt i den, så jeg lånte hende en skjorte istedet.''

Han så roigt på faren. Han vidste godt at hans bukser lagde der men sevfølgelig kunne enhver forklaring ikke være helt perfekt. Han kunne godt fornemme faderens blik på hans boblebad, og nej han så ikke noget forkert i at gøre det på det eller i det, men det var kun hvis det var fordi kvinden ikke betød noget for ham...

''Men jeg ville hellere have hende med op i sengen, fordi de andre steder er først til senere hr.''

Han smilede og kiggede så på ashley da hun kom ned, og på trods af at faren nok ikke var vild med at han rørte ved hende så gik han hen og lynede hendes kjole helt op. Han kiggede på faren igen. Han vidste ikke hvad han mere skulle sige til ham. Han følte sig havt smidt ud og halvt godkendt han vidste ikke lige hvor han stod i det hele.

''Har du flere ting du vil spørge mig om og som du mener jeg gjorde forkert, fordi jeg måske har hvisse følelser for din datter?''

Han så på ham, han var irriteret men han lod det ikke skinde igennem nej han virkede ganske rolig og hans stemme var da også ganske varm som normalt. han kiggede blidt over på Ashley og sendte hende et varmt smil der også var en smule kærligt.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Feb 18, 2013 8:47 am

”Jaså… det kan du sagtens sige, men dine bukser ligger der også. Hvilket må betyde, at du sikkert har været mere end villig til, hvad enten det var badeværelset eller sengen. Da jeg fandt dig var I jo også ude i stuen. Dette tyder på, at du er lidt ligeglad med stedet. Alle kan sige de hellere vil gøre det i en seng, men det er en værdigløs udtalelse, hvis man ikke agerer på denne tanke.” Han stod bare og stirrede på denne mand foran ham, som troede, at han kunne tage hans datter fra ham. En tanke som han ikke ligefrem brød sig om.

Faderen havde trådt et skridt senere hen imod Ashley, da hun kom ned. Og som hun havde spået brød han sig ikke ligefrem over at se denne mand være så tæt på Ashleys hvide hud. Han stirrede bare på Samuel, men kunne ikke rigtig komme i tanke om flere spørgsmål, hvilket bare fik ham til at stå. Et kort øjeblik lukkede han øjnene, hvorefter to små ildkugler poppede op på hver side af ham. De blev langsomt større, fik arme ben og hoved, hvor de til sidst havde figur som mærkeligt formede mennesker. Et kort suk lød fra Ashley, da hun vidste, hvad det var.

”Hvad er de nu til far? Skal en følge os hver?” Hun sukkede bare irriteret og stirrede på ildmenneskerne.

”I bliver sammen her i nogle dage, hvor jeg skal se, at han kan holde dig ud og mener det seriøst…” faderen stirrede bare ondt på Samuel. ”Hvis I så meget, som på et tidspunkt kommer til at diskuterer eller skændes om noget vildt, så får jeg det straks at vide.” Blikket gled kort imellem Samuel og Ashley, før det endte på Samuel, ”og hvis du så meget, som på et tidspunkt viser, at du har løget for mig med sine følelser omkring min datter, så kommer hjem straks, fjerner hende og gør noget, som kun min fantasi kan forestille sig.” Han stod bare stille uden en ændring i ansigtet på nær en muskel, som blev spændt i den ene kæbe.

Ashleys øjne blev store. ”Det kan du ikke mene far. Jeg skal snart sove, jeg har ikke så mange dage tilbage! Og jeg skal også passe mit arbejde, hvilket Samuel også skal. Og du kan umuligt regne med, at han kan være så vild med mig efter så kort tid.” Prøvede hun at indvende, dog ville hun gerne have sagt mere, men blev afbrudt ad faderens blik.

”Så må det være 3 dage i skal være her, men samme regler. Arbejde kan udsættes, hvis det er virkelig kærlighed.” Han stod stile og glædede sig mest af alt til, at han fik en rapport om et skænderi, så han kunne få sin elskede datter igen.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Feb 18, 2013 9:29 am

''Og hvad så om mine bukser er der en hver mand kan hives ind i et spind, du har sikkert selv oplevet det... Og ja vi var i stuen fordi jeg ville vise hende at jeg er en stærk mand... Og nej stedet betyder noget når det er nogen jeg kan lide...''

Han var ærlig talt ved at være træt af denne mand bare fordi det var hans datter og han var ældre end dem, så betød det ikke han kunne bestemme over en anden person. Han var tæt på at kaste sig ud i kamp med manden men grundet ashley var der valgte han ikke at gøre det. Han havde jo ikke nogen grund til at gøre det. Han kiggede på manden og han vidste godt at det næste træk måske ikke var smart.

''Hvis du lader de der følge os, så burde du vel kunne regne ud at vores opførsel ikke vil være helt oprigtig, vi vil føle os pressede og overvågede vi vil blive paranoide, men det er vel din plan fordi det forøger chancerne for et skænderi?''

Han så på faren. Han var lidt ligeglad med hans arbejde han kunne møde som han ville så længe han bare nåede at lave sit arbejde til den deadline der var planlagt. Han kiggede på ham og han nikkede så bare ganske roligt til ham for at fortælle ham at det alligevel var en aftale. Men han var ikke tilfreds med det pres der var af disse ildmænd...

''Jeg lader det gå fordi jeg kan lide din datter men det er den eneste grund til at jeg går med til at lade dig invadere mit hjem hvor du ikke har nogen rettigheder til at gøre noget.''

Han var blevet en smule træt af ham og det smittede af på hvordan han talte. Han var ikke bange på trods af at faren var ældst. Nogle gange var det bare en fordel stadig at have den ungdommelige krops styrke...
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Feb 18, 2013 9:45 am

Faren stod bare et øjeblik, trak på skuldrene. ”Så må i skændes og være parnoide. Men jeg gør, hvad jeg kan overfor min datter, så hun skal være beskyttet,” var han eneste svar. Han stod stille, kiggede en kort gang på Ashley, før han teleporterede sig væk. Ildmændene vandrede langsomt ud imod hoveddøren, hvor de stod helt stille og rolige uden at røre sig.

Ashley stod stille et øjeblik og kiggede på den plads, hvor hende far havde stået. Hendes øjne var åbne, og hun følte ikke samme træthed, som før, snare en vrede og generthed over, hvad der lige var sket. ”Jeg inviterede ham ikke. Jeg ønskede ikke han kom. Og jeg plejer ikke at sige dette her ofte, men jeg undskylder seriøst meget for, hvad der lige skete. Vi… du…” hun stod bare fuldkommen stille med en smule åben mund, ”… du behøver ikke, at bevise noget, han sagde ikke, hvad der skulle ske efter de her dage. Så hvis vi bare holder ud, så skal du nok komme væk helskindet,” hun rettede sit blik op imod ham. ”Men du må virkelig undskylde for, hvordan han er. Han er lidt overbeskyttende efter at min mor døde.”

Et øjeblik vidste hun ikke helt, hvad hun skulle gøre, så hun stod bare stille og stirrede igen lige frem, da hun ikke helt kunne fatte, hvad der var sket - eller hvordan faderen havde opført sig. ”Ildmændene kan høre næsten alt, der sker i huset, og min far har en direkte linje til dem.” Hun så sig over skuldrene og stirrede på dem. ”Plus at de kan bevæge sig rundt og har deres egen frie vilje, hvor de dog er kodet på en bestemt måde. - Han brugte dem som vagter, da jeg var mindre, og jeg havde opført mig ’uartigt’” Hun sukkede kort.

”Men hvad var det, der gjorde ham sur der til sidst?” Hun så på ham, da hun kun havde hørt det sidste af den diskussion og egentlig var lidt nysgerrig.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Feb 18, 2013 9:59 am

Han kiggede bare roligt på Ashley da faren var gået. Han havde selvfølgelig en hvis lyst til at fortsætte hvor de slap men fandme ikke når han kunne følge med i det. Hvem vidste om han var syg nok til at tænde på det? Han grinede indvendigt af sine egne tanker om manden. Han kiggede så ordentligt på AShley og lyttede til hendes ord han havde på intet tidspunkt løjet for hende overhovedet.

''Jeg mente alt det jeg sagde Ashley så hvis du ikke kan forestille dig det er det måske bare bedst du får din far til at komme og hente dig? Men jeg kan lide dig AShley, det gik op for mig allerede da jeg gav dig blomsten...''

Han smilede roligt til hende han vidste ikke om hun kunne huske den blomst, det havde været noget tidligere, der havde han ikke tænkt at han ville få disse følelser for hende men allerede der kunne han se at han kunne lide hende. Han smilte venligt og kærligt itl hende og gav hende et kys på kinden.

''Det er jeg glad for at vide, men er han altid sådan din far?''

Han kiggede på hende og da hun til sidst spurgte om hvad han var blevet sur over kunne Samuel ikke lade være med at grine en smule over det fordi det var da lidt en sørgelig ting faren var blevet sur over. Han var overbeskyttende og forudtog alt for meget. Han smilte til Ashley.

''Han fandt dit undertøj på badeværelset... Så blev han jo mistænksom...''

Han smilede ganske roligt. Han kiggede på hende han håbede ikke hun ville begynde at snakke for meget om det, fordi ærligtalt var han nervøs for at de havde to forskellige syn på det, og faren ville helt klart tro på hans datter...
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Feb 18, 2013 10:17 am

Hun så op på ham op og kunne tydeligt huske blomsten. Et glad smil ramte bare hendes læber. ”Virkelig?” På en måde virkede det bare forkert, at han kunne det, da hun ikke havde troet, at han kunne lide hende, men det var en glædelig overraskelse. Smilet bredte sig, da han kyssede hendes kind, og hun drejede sig hen imod ham og kyssede ham bare kort på munden.

Et kort fnys røg over hendes læber efterfulgt at et suk. ”Jep… har han altid været. Det er forfærdeligt, det er derfor, at mit opkaldt til ham var så vigtigt, for hvis jeg ikke når det, så finder han mig altid af en eller anden grund.” Hendes blik mødtes hans og hun smilede skævt.

Et højere grin fløj over hendes læber, da hun hørte grunden. Dette kom ikke, som nogen overraskelse, da det bare virkede, som ham. ”Ja… lyder som ham,” hun smilede bare op til ham, ”Men hvad sagde du så?” Hun gik ind foran ham og lagde sine arme omkring hans nakke og stillede sig op på sine tæer, hvor hun førte sine læber ind imod hans læber. Kun et meget blidt kys var det eneste det blev til, før hun trak sig lidt væk. ”Fortalte du, hvor tæt vi havde været på det? Eller prøvede du bare at snakke udenom?” Hun smilede bare drillende til ham, og blev stående med armene omkring hans hals lidt endnu.

Af en eller anden grund fik Samuel noget til at røre sig inde i hende, men hun var ærligtalt i tvivl om det var racen eller om hun måske kunne lide ham. For efter hendes fars behandling overfor ham, og hans mod imod farens ord og måde at opfører sig på. Men igen havde det virket til, at der var et eller andet ved Samuel, som faren god kunne lide. Dog var hun ikke sikker, hun havde aldrig lært at forstå sin far.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Feb 18, 2013 10:27 am

Han nikkede bare til hende da hun spurgte om han var seriøs med det med at han kunne lide hende, fordi det var han. Han havde aldrig brudt sig om at lyve for nogen somhelst og faktisk havde han det være med kvinder og det at lyve for dem. Han grinede lidt da hun virkede helt vildt glad for at han mente det seriøst. Han smilede og gengældte hendes kys så længe det nu varede.

''Det må da være utroligt trist at du ikke kan få lov til at opføre dig som andre på vores alder?''

Han smilede ganske roligt til hende han mente ihvertfald at det var ret synd. Han havde fået stress hvis det var hans forældre der havde været så kontrollerende overfor ham. Han så roligt på hende mens han hørte hendes spørgsmål.

''Jeg fortalte at det var dig der havde været over mig derinde... du ved der du satte dig på mig...''

Han smilede lidt skævt til hende. Han håbede virkeligt at hun kunne se hvorfor han havde sagt det. han sagde så ikke rigtigt mere end det. Han kiggede på hende ganske roligt. Han kunne ikke lade være med at læne sig ind til hende og kysse hende på kinden og hviske ganske stille og blidt til hende...

''Men er glad for vi gjorde det deroppe istedet... Det var mere intimt og kærligt...''

Han kyssede hende så ganske ganske blidt.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Feb 18, 2013 10:46 am

Hun smilede bare kort til ham, men trak så på skuldrene. ”Jeg kan godt, jeg skal bare undgå ham.” hun smilede kort og halvvejs trist, ”altså det er ikke ligefrem fordi jeg vil bekymre ham. Det ville knuse ham, hvis der skete mig noget,” hun trak på skuldrene endnu engang og så bare op på ham.

Grinet strøg hurtigt over hendes læber. ”Jamen, jeg var da over dig, hvis man kun ser på det tidspunkt. Dog hvis man ser lidt før, så var det trods alt dig, der begyndte,” hun smilede bare drillende til ham, ”men det er fint, han ville have dræbt dig, hvis det var dig, der havde gjort det.”

Hun lyttede til hans ord og smilede stille. Kort gengældte hun hans kys, før hun åbnede munden: ”Så du vil ikke fortsætte samme sted, som før inde i saunaen?” Det var mest af alt et drillende spørgsmål. Langsomt trak hun sig væk fra ham og stillede sig et skridt væk. ”Jamen, så kan jeg da lige så godt tage mine trusser på igen,” hun blinkede bare til ham og gik let forbi ham ind imod badeværelset, hvor hun kort kiggede rundt for at finde sine trusser, der lå på gulvet, som hun hurtigt tog på igen. En af grundene til dette var nok også fordi hun var en smule paranoid for, at hendes far pludselig skulle komme hjem - præcist, som faderen havde sagt. Kort så hun rundt i lokalet og fik til sidst øje på boblebadet, hvor et smil gled over hendes læber.

”Samuel, vil du lige komme?” Kaldte hun bare for at få ham til at lyne ned. Dette var nok en af de mest irritererende ting, som der var ved denne kjole. Hun stod et kort øjeblik og gik hen til boblebadet og stak den ene hånd derned i, for at mærke varmen suse igennem kroppen.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Feb 18, 2013 11:00 am

''Men er det ikke også en smule træls at man er nød til at skulle undgå sin egen far, fordi ellers bliver man træt af? Og selvfølgelig vil han blive knust... Han er jo stolt over dig, og han er en stolt mand som nok ville miste hans stolthed hvis du kom noget til.''

Han smilede bare ganske roligt til hende, han håbede hun forstod ham og han nikkede bare til det hun sagde med hvordan det havde været i badeværelset hvilket egentligt bare fik ham til at grine en lille smule. Han kiggede rundt og han hørte så hendes hvisken...

''Jo hvis ikke jeg kunne risikere din far fulgte med eller dukkede op igen...''

Han smilede bare drilsk til hende og han fulgte hende med blikket da hun gik ind i badeværelset og han fulgte ganske roligt efter hende som hun jo havde bedt ham om men hvad det var hun gerne ville have ham til vidste han jo ikke.

''Ja hvad er det du har brug for hjælp til?''

Han havde ladet døren lukke en smule til bag sig, bare fordi han ikke kunne lide at de kunne kigge ind til dem. Han kunne ikke lide at være overvåget det var slet ikke rart på nogen måde. Han kyssede hende ganske blidt i nakken som han stod der.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Feb 18, 2013 11:10 am

”Jo… det er det, men… der er ikke så tit det sker. Og han er kun sådan her over for andre ilddrager, som han ikke kender på forhånd. Så det sker jo ikke så tit,” hun trak igen på skuldrene. ”Men jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre. Det eneste skulle være at gifte mig med en, han ikke kunne lide eller at blive gravid. Men…” hun trak på skuldrene, ”… så ville han sikkert afvise mig helt - han er trods alt lidt gammeldags,” hun smilede bare let og trist til ham.

Hun smilede til ham, men lod det hænge i luften, da hun ærligtalt ikke selv vidste, hvad hendes far ville gøre. Enten kunne han finde på at komme - ellers så ville han blive væk. Noget hun havde lidt svært at sige, hva det ville blive.

”Du må meget gerne lyne ned igen,” hun smilede bare og lod ryggen være til ham, hvor hun fjerede håret fra nakken, så den en side af halsen var blottet og han kunne se lynlåset. Hun lukkede øjnene, da han kyssede hende i nakken og smilede bare over det, da hun ikke ligefrem havde noget imod det. ”I princippet har han set det værste, han kunne se. Du var jo ikke ligefrem flov, da han første gang kom.” Sagde hun bare, ”og måske kunne det være min lille hævn til ham.” En hævn som hun på visse punkter havde en stor trang til at udfører, men på andre var skræmt for at gøre. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle gøre, hvis hendes far blev sur, og hun skulle også huske at tænke på, hvad faderen kunne finde på at gøre imod Samuel, hvis det endelig skulle ende med det. Nogen hun ikke havde lyst til at vide, da hendes far ofte kunne gøre modbydelige ting - noget som hun kendte i forvejen og havde set, dog ikke på hende selv, men andre.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Feb 18, 2013 11:19 am

''Fordi de er de eneste der kan være en potentiel trussel i at tage dig fra ham? Er det her noget du siger der er sket efter din mor døde? Så er han blevet sådan at han bare ikke vil miste dig, på den ene eller den anden måde? Men bare fordi du finder en fyr mister han dig jo ikke...''

Han så roligt på hende og han var glad for at være sammen med hende han nikkede til de sidste ting hun sagde med hvad der kunne gøre hendes far virkeligt syur. Han kunne da sagtens forstå at de ting kunne gøre hendes far sur. Specielt fordi han kunne forstå at han var meget gammeldags bare med det med at han skulle have hans velsignelse.

''Okay.''

Han sagde det bare helt roligt, og han kyssede hende i nakken mens hans anden hånd lagde på hendes mave hvor han blidt nussede hende i små cirkler mens han ganske blidt lynede hendes kjole ned, og han krængede den ned over hendes skuldre. Han kiggede roligt ned af hendes ryg men vendte sig ikke helt væk fra hende men han trak sig lidt væk fra hende.

''Altså hvis du gerne vil fortsætte så vil jeg enten gerne fortsætte i sengen, eller finde noget andet frem hernedtil.''

Han smilede ganske roligt. Han var lidt flov over han havde de ting han ville finde frem liggende, da det var duftolier og lignende, men det var noget han engang havde fået af hans bedstemor. Han havde jo ikke nænnet at sige noget til hende, og det var også grunden til at der stod små duftlys hen langs den kant af badet der vendte ind imod væggen. Han smilede roligt til hende...

''Har nemlig nogle duftolier og lysene er også med duft.''

Han grinede lidt og han rødmede endda over det.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Feb 18, 2013 11:36 am

”Han regner med, at han mister mig, for så kommer der en anden, der kan forsørge mig.” Hun grinede let over det, ”han kan jo ikke tænke så lang til, at jeg er en arbejdende kvinde, som tjener flere penge end de fleste mænd gør.” Hun smilede bare til sig selv.

Hun mærkede hans hænder på hendes mave, og hun smilede bare stille. Kjolen faldt elegant til jorden og lå som en grøn cirkel omkring der hvor hun stod. Hun trådte langsomt ud af cirkel og drejede sig om imod ham, ikke ligefrem trist af sin krop og smilede bare. ”Nah, jeg tror jeg vil have varmen med lidt vand,” hun smilede bare drillende til ham og tog trusserne af, før hun gik op i boblebadet og lod varmen i det omgive sig og varme hende op. Det var først, da hun endelig havde sat sig, at hun opdagede duftlysende.

”Er det dem du snakker om?” Hun satte sig langsomt derover i badet og kiggede på dem, hvorefter hun kiggede på dig. ”Så sådan en stor og stærk mand som dig - som overvejer at få min faders tilladelse - har nogle pigede duftlys og duftolier? Som han kan bruge hvornår?” Hun smilede bare drillende til ham og rykkede sig over til den kant, hvor han var tættest på. Hun lagde armene op på kanten og hvilede hoved på dem, men hun så på ham. ”Altså, jeg må sige, at du er godt forberedt på en anden ilddrage. Som om at du bare ville tage den første og den bedste med din beskyttelse, som var lige i baglommen og så duftolier og -lys. Var jeg bare en i rækken?” Mest af alt sagde hun dette for sjovt, da det ikke ligefrem var så normalt at man stødte på ilddrager, når man bare gik en tur i nabolaget. Men derfor fandt hun det stadig ufattelig sjovt, at han var så klar til alt dette.

Hendes blik faldt på hans kinder og hun kunne ikke andet end at begyndte at smile en smule over hans let røde kinder. "Nu er det vidst mig, der har bukserne på i vores bekendtskab - og det er endda mig, som intet tøj har på, så det siger lidt meget om dig," hun smilede drillende til ham, men regnede godt med, at han kunne tage den joke.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Feb 18, 2013 11:44 am

''Det burde han ikke, jeg har ihvertfald ikke nogen tanker om direkte at tage dig fra ham. Du er hans datter og det forstår jeg at han altid vil se dig som, selv den dag han dør vil han nok stadig se dig som værende hans lille prinsesse.''

Han grinede lidt, og han nikkede bare til det hun sagde med at han havde duftlys stående, det var jo hvad det var. Det kunne han ikke benægte men hvorfor de stod der var egentligt bare for at hans bedstemor kunne se at han ikke havde noget imod dem selvom han faktisk havde lidt imod dem. Han havde dem vel kun i det tilfælde at han skulle finde en kvinde han kunne lide.

''Nej grunden til det er, at jeg har fået disse duftlys og duftolier af min bedstemor, og beskyttelsen har jeg liggende fordi jeg har nogle venner der nogle gange låner huset, og så enten har jeg noget liggende til dem, eller også glemmer de det når de smutter igen...''

Han grinede af hende da hun sagde at det var hende der havde bukserne på, og han rystede bare på hovedet af hende fordi bare fordi han rødmede lidt betød det jo ikke at hun havde magten. Han smilede ganske forsigtigt til hende og var tæt på at krybe ned til hende men stillede sig istedet bare bag hendes og begyndte at massere hendes skuldre ganske roligt... mere sensuelt end det var noget der faktisk ville hjælpe.

''Naah, jeg kan da også godt finde duftolierne og hælde lidt i, bagefter tænder lysene slukke det andet lys og hoppe ned til dig... Det kunne da være meget romantisk synes du ikke? Så mangler vi bare nogle rosenblade at smide på vandet, men desværre har jeg ikke den slags liggende.''

Han smilede legende ned til hende, mens han bare snakkede. Hun var så hyggelig at snakke med og han følte virkeligt at han kunne fortælle hende nlrmest alt selvom de kun lige var mødtes jo
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Feb 18, 2013 12:11 pm

”Så hvis jeg nu skulle begynde at kunne lide dig meget, og jeg fik lyst til at få dig helt, så ville du gerne enes med ham?” Hun smilede bare drillende til ham, bare da hun hentydede til, at det var hende, som bestemte, om de skulle være sammen eller ej. Faktisk kunne hun heller ikke forestille sig Samuel klare det godt sammen med hendes far. Det ville bare virke mærkeligt.

Hun grinede kort over hans ord. ”Det er da betryggende at vide, at det ikke er dine egne ’veninder’, som har ligget alle disse steder, men at det er dine venners.” Hun så bare op på ham, ”du er da en god ven.” Aldrig kunne hun forestille sig at låne sit hus ud til andre end sig selv, det ville bare være mæreligt.

Øjnene lukkede sig bare langsomt i, da han begyndte at masserer hende på ryggen og hun kom med et let suk, som viste, at hun intet havde imod det.

”Hvis du kan holde fingrene for dig selv, så gør du bare, hvad du vil,” hun smilede bare stille, og kiggede op på ham. Normalt var hun ikke meget til romantik, da det aldrig havde ført til noget, og så opfattede hun det bare som trist, men lige i dette tilfælde havde hun faktisk ikke noget imod det. Hun lå bare stille sådan i badet i lidt tid, og slappede af så meget som muligt, hvilket hun egentlig havde savnet i den tid, hvor hendes far havde været der. Livet var hård, når han var der, noget som hun havde erfaret tidligt i livet, og som hun var godt træt af, men som hun ikke kunne gøre noget ved.

”Men hvad har du egentlig imod sådan er her sted?” Hun så bare op på ham og smilede drillende til ham.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Feb 18, 2013 12:20 pm

''Altså det ville jeg vel blive nød til så ja det ville jeg, der er jo ingen grund til at jeg ville tage dig fra ham med mindre han for altid ville hænge over dig som en høg fordi så ville jeg nok til sidst blive ret så irritabel.''

Han kunne lige så godt sige tingene som det var han smilede ganske stille og roligt til hende som hun sad der i badet og han grinede lidt over det hun sagde med hans venner og veninder han havde kun engang været sammen med en anden kvinde inden for den nærmeste fremtid, og hun var blevet ret så skuffet da han ikke kunne få den op at stå...

''Ja jeg er en god ven... Kvinderne bliver alligevel så skuffet når man ikke kan få den op og stå.''

Han grinede stille til hende mens han masserede hende og han valgte at gøre det så han fik med hans evner tændt lysene så gik han over og slukkede det lektirkse lys og fandt de duftolier han havde snakket om, og hældte lidt i vandet, inden han hoppede ud af sit tøj og sanke ned i vandet overfor hende uden at berøre hende sådan rigtigt...

''Altså som det er nu har jeg ikke noget imod det, og heller ikke som før... Men det kommer an på med hvem det er... Jeg har jo følelser så for dig så det er derfor stedet betyder noget... Hvis jeg tog dig på toilettet ville du så ikke føle at du kun var sex det handlede om og ikke dig?''

Han smilede roligt, og han lænede sig kort frem greb om hendes nakke og kyssede kort hendes læber. Han satte sig så tilbage igen. han vidste godt at hendes far nok kunne høre det meste men han forsøgte at glemme det det gjorde han virkeligt men det var meget svært.

''Jeg er faktisk rigtigt glad for at være fanget med dig... du er dejlig at snakke med, jeg føler mig meget fri når jeg snakker med dig.''
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Feb 18, 2013 7:30 pm

Hun grinede bare roligt til ham, da hun ikke kunne forestille sig sin far give helt op på hende. Men hun kunne da altid håbe, det kunne være befriende. Eller det gik hun i hvert fald ud fra, nu var det jo ikke lige, fordi hun havde prøvet så mange andre slags liv. ”Jeg tror også, det er hans mål at gøre en irritabel,” hun træk let på et skævt smil og så bare på ham.

Et grin fløj over hendes læber, og selvom hun godt kunne tænke sig at have grin længere, så lukkede hun sin mund i og smilede bare, ”Det kunne jeg godt forestille mig. Hvad bruger du som undskyldning?” Hun se kort hen imod ham, men lukkede derefter bare øjnene og slappede bare af. Derfor kom det lidt som en overraskelse, da alt lys var tændt og han hoppede i til hende - dog lidt for langt væk, hvis hun skulle være helt ærlig.

”Så hvis du var i stand til det og du havde bragt et ganske normalt menneske hjem, så ville det have været lige meget, om det var hernede eller oppe i din seng?” Hun lagde hoved på skrå og betragetede ham, men nikkede nok en smule, ”jo, det ville jeg nok. Men ærligtalt troede jeg ikke, at vi ville ende ud med det her, da jeg mødte dig.” Hun smilede lidt skævt og så ham læne sig frem, hvorefter hun mærkede hans læber mod sine.

Smilet udvidede sig på hendes læber, ”det er jeg da glad for at vide,” hun lænede sig lidt hen imod ham og kyssede ham i lidt længere tid, før hun drejede sig rundt og satte sig op ad ham. Hun tog hans hænder og førte dem rundt omkring hende. ”Min far har ikke ondt af, hvad han ikke hører,” sagde hun smilende en smile og nød bare at slappe op ad ham, mens hun langsomt prøvede at sorterer duftende fra vandet, olierne og Samuel fra hinanden, så hun kunne prøve at fokuserer på olierne og ikke så meget på Samuel.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Feb 18, 2013 10:04 pm

''Det er vel bare for at han kan være sikker på at hans prinsesse får den rette mand der kan holde alt ud?''

Han smilede roligt. Han kunne ikke lade være med at forsøge at forstå faderen også, det var jo også vigtigt hvis han skulle være sammen med hende at han kunne enes med hendes far og det var nemmere hvis han kunne forstå manden. Han kiggede roligt på hende fordi han nød at være sammen med hende og han var jo begyndt at holde mere og mere af hende. Han grinede lidt af hende.

''Jeg er skam ikke typen der finde på undskyldninger for noget, medmindre det er for at sidde her.''

Han smilede legende. Han var ligeglad med hvad hendes far kunne komme til at tænke om ham, fordi han gjorde som han mente det var passende. HAn grinede lidt og kiggede på hende og han nikkede lidt men han valgte at svare hende med ord for at hun var sikker på hvad det var han mente.

''Hvis jeg ikke ville have noget seriøst med hende så ja, så ville stedet ikke betyde noget for mig.''

Han sagde ikke så meget mere og da hun vendte sig om og satte sig op af ham lod han hende bare flytte hans hænder om til hendes mave, og han kunne ikke lade være med at lade dem glide i hver sin retning, sådan at den ene hånd gled op af hendes mave til hendes bryst og den anden gled ned af hendes mave til ned mellem hendes ben. Han smilede over hvad hun sagde.

''Det har du vel ret i han ikke har... Sidder du godt? Eller er der noget der generer?''

Han sagde det sidste en lille smule flabet. Han lod det dog være op til hende med at regne ud hvad han mente. Han grinede sagte og kyssede hendes læber ganske blidt.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Tirs Feb 19, 2013 2:28 am

Hun smilede bare sagte over det, han sagde, ”Sikkert, men… jeg tror ikke, at han vil kalde mig prinsesse.” Tanker fra for tiden strømmede ind. Billeder af hende selv i hendes oprørte perioder og billeder fra første gang hun flyttede hjemme fra og nogle af de dummeste ting, der var sket hende, som hun endda prøvede at sløre en smule fra sine egne tanker, da hun ikke ville mindes det. Dog havde hendes far altid været der og skældt hende ud og redet hende ud af alle tråde. Noget hun var glad for, men noget hun også var lidt flov over. ”Jeg har vidst gjort nogle ting, så han ikke vil kalde mig det,” sluttede hun bare sin tankestrøm af med at sige, mest af alt for sig selv.

”Jamen, hvad gjorde du, da de ligesom opdagede du ikke kunne præsterer?” Hun undrede sig faktisk over, hvad han havde gjort, da de fleste ville gå i panik, selv brugte hun bare undskyldningen, at hun ikke var klar, som de fleste kort brokkede sig over, men… hun fik dem altid til at holde mund på den ene eller anden måde. ”Og… hvad din undskyldning for det her?” Hun smilede bare sagte.

”Mhm… interessant. Så hvis vi gør det her er det et tegn på, at du ikke vil noget seriøst?” Hun grinede bare stille af ham, da hun kunne finde på at bruge det imod ham, hvis hun begyndte at kede sig. Noget der kunne virke ufattelig lokkende, da hun faktisk intet havde imod dette badeværelse. Det var ikke småt og klamt som så mange andre steder. Og… han havde jo et boblebad.

Hun mærkede hans hænder bevæge sig over hendes krop, og hun havde på sin punkt ikke lyst til at reagerer på det og bare lade ham beholde det sådan. Hun kyssede ham kort på læberne også, men trak dem væk, dog ikke afvisende. ”Altså.. jeg må indrømme, at jeg sidder godt og ikke selv bliver generet, men…” hun tog fast i hans hænder og lagde dem på hendes mave igen, ”… nu må du jo ikke vise de forkerte tegn. Og det der tror jeg, er en god start til at gøre noget forkert,” hun så bare op på ham og smilede drillende.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Tirs Feb 19, 2013 2:58 am

''Jeg havde ellers en ret kraftig tanker om at du var sådan en pige der altid havde gjort hvad far bad dig om at gøre?''

Han kiggede på hende men han nikkede så som om hun ikke behøvede at uddybe det hun havde sagt hvis hun ikke ville. Han syntes da ikke der var nogen grund til at hun skulle rode op i noget som hun ikke virkede særligt glad eller stolt over. Han var ikke den type der legede halv psykiater oog som mente aat det aldrig var godt at holde noget for sig selv. Han kiggede helt roligt på hende mens han bare lyttede til det hun sagde.

''Jeg sagde ikke at jeg faktisk havde en undskyldning for det. Men min undskyldning er vel at jeg havde lyst til at sidde her.''

Han smilede bare ganske stille og roligt til hende. Han nussede hende og han lod hende bare flytte på hans hænder. Han kiggede ned på hende da hun sagde det med hvordan de havde reageret.

''En gang sagde jeg de ikke var min stil, det var så ret dumt... Og de andre gange sagde jeg det var præstationsangst... hvilket er lidt akavet når de så forsøger at få den op både med hænder og læber...''

Han grinede lidt ved tanker om det og da hun sagde om det så ikke betød noget hvis de gjorde det der så rystede han ret hurtigt på hovedet fordi det var jo slet ikke sådan det var mente hann måtte vel hellere forsøge at forklare hende det.

''Altså jeg ville ihvertfald mene det betød noget fordi ellers havde jeg ikke valgt at tænde lys og tilføje noget duft for at gøre det hele lidt mere romantisk og intimt.''

Han smilede og han lod hende bare flytte hans hænder tilbage til hendes mave, mens han kiggede ned af hendes krop, og han trak ganske roligt på skuldrende. Han kunne jo ikke altid bekymre sig om hendes far.

''Jeg kan da ikke bekymre mig om ham altid, og ellers må du bare bide fast i min skulder så du ikke larmer...''

Han hviskede den sidste del legende og drillende i hendes øre ganske ganske blidt.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Tirs Feb 19, 2013 5:18 am

Hun fnøs kort af hans antagelse, da det oftest var forkert. ”Desværre ikke… det er ikke så nemt at skulle adlyde ham hele tiden. Men hvad han ikke ved, har han ikke ondt af,” hun trak kort på smilebåndet, da det gik op for hende, at det nok var hendes motto omkring hendes far. Alt for tit brugte hun det, og hun vidste ikke helt, om hun skulle være glad eller trist omkring dette.

Hun smilede bare til ham, da han sagde dette, da det altid var en rar ting at få at vide. Men ellers lod hun det ligge. Et grin fløj overhendes læber til hans næste ord. ”Aldrig sig, at de ikke er ens stil! Aldrig!” Latteren fik sætningen til at blive hakket lidt over, da hun lige kunne forestille sig, hvordan hun selv ville tage det, hvis hun fik at vide, at hun ikke var en persons stil - efter at man var kommet til det punkt, hvor man kunne have fundet ud af manglende præsentation. ”altså… jeg håber bare, at du er god til at tilfredsstille kvinder, hvis du er kommet ud i mange af sådanne situationer,” hun smilede drillende til ham.

Hun hævede bare øjenbrynet, ”så… vi kommer altid til at gøre det i en smule romantiske omgivelser? Og… den gang i saunaen, hvor du ikke ville have, jeg skulle gå og så meget parat ud, var det bare en svipser?” Hun grinede bare let over det, da han virkelig havde været tæt på det, eller virket som om han ikke kunne vente, men… hun havde nok også været en del af skylden i det. Men faktisk var hun glad nok for, at de ikke var gået i gang dernede, da det ville have været for pinligt at stoppe midt i det, da alarmen gik.

Et smil tegnede sig på hendes læber, da hun mærkede ham så tæt på. I stedet for at sige noget valgte hun sig bare først at trække sig en smule væk, så hun kunne dreje sig rundt, hvorefter hun satte sig oven på ham lidt længere nede på hans overlår. Langsomt lænede hun sig ind imod ham stødte sine læber blidt imod ham, før hun kun trak sig meget lidt væk og så ham ind i øjnene. ”Du er velkommen til at se, om du formår at gøre, så jeg bliver nød til at bide i dig.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Tirs Feb 19, 2013 6:16 am

''Det ved jeg nu ikke om jeg faktisk er, jeg er jo ikke så vant til at gøre det... Den sidste nød dog at jeg aldrig havde sex med hende fordi så kunne jeg blive ved med at tilfredstille hende længere tid.''

Han grinede lidt og hendes ord overraskede ham faktisk ret meget. At hun ikke kunne lade være med at drille ham med at han faktisk var glad for at gøre det på en måde der var lettere romantisk men han vidste at hvis de fik et forhold ville det ikke altid være steder der var romantiske nogle gange ville det bare blive når de havde lyst.

''Nej ikke helt, men her i starten ja... senere vil det nok bare blive hvor end vi lige har lyst...''

Han smilede og han kunne godt lide at hun rykkede sig om og vendte på den måde hun nu vendte på han smilede bare over hendes ord, og dum som han var kunne han ikke lade være med at tage imod den udfordring hun smed til ham... Han grinede lidt...

''Jeg må vel hellere forsøge så?''

Han grinede lidt af hende mens han sagde det, og han greb om hendes balder som han bare startede med at massere, mens han kyssede hende lidenskabeligt. Han fik hende bakset op af vandet og sat på kanten han kyssede hende så om til øret hvor han nappede hende ganske roligt.

''DU er sikker på han ikke ser med?''

Han havde lyst og derfor gled hans hånd ned til hendes underliv og han lod en finger kærtegne hende meget legende mens han støttede hende med den anden hånd. Han havde lyst til hende det var der slet ikke nogen tvivl om at han havde, men om han kunne tillade sig at gøre noget vidste han helt ærligt ikke, men hvis hun ville ville han gøre det hun betød mere end hendes far.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Tirs Feb 19, 2013 7:28 am

Hun smilede bare stille. ”Kan vel godt forestille mig at visse kvinder har det sådan, men stadig lidt trist, at hun ikke tror, du kan yde nok,” smilet blev mere drillende, og hun så bare op på ham, da hun egentlig var spændt på, om han bare ville grine det væk, eller om han ville forsvarer sig selv og sige at, selvfølgelig kunne han det.

Hun lagde stille hovedet på siden og så bare på ham, ”Så du er helt sikker på, at der bliver noget senere?” Han lød forfærdelig sikker på det, hvilket på en måde overraskede hende, da de ikke havde kendt hinanden særlig længe og… ja… hun måtte indrømme, at hun ikke ligefrem havde haft et fast forhold i lang tid, så det var et chok, at han faktisk virkede så ivrig efter det.

Hendes blik hvilede på ham, og hun kunne tydeligt se, at hun ikke ligefrem gjorde noget forkert. Da hun hørte hans ord, smilede hun bare, ”Hvis det ikke lykkedes dig, kommer jeg til at drille dig med, det. Det ved du godt, ikke?” Smilet blev bare drillende end før. Smiley forstumme da, da hun mærkede hans hænder og hans læber, hvilket bare fik hende til at læne sig en smule ind imod ham. Et mindre chok for dog igennem hende, da han med lethed fik hende stablet op på kanten. ”Jeg kan ikke love, at han ikke gør. Men jeg håber godt nok ikke” Hun holdt et suk inde over tanken, hvis faderen endelig skulle gøre det, men kastede den dog hurtigt ud af hovedet igen.

Musklerne i hendes ben kæmpede imod hinanden et kort øjeblik for både at lukke og åbne benene en smule mere, da hun mærkede hans hånd. Dog gjorde hun intet for at fjerne den. Den ene hånd satte hun ned for at støtte hende på kanten - da hun, på trods af hans støttende hånd, følte sig en smule usikker på pladsen. Den anden lagde hun om hans nakke, hvor hun blidt kyssede ham.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Tirs Feb 19, 2013 7:47 am

''Det er vel bare kommet dig til gode at du nu kan få lov til at opleve det?''

Han grinede lidt da han sagde det. Han kunne ikke lade være med at ville give hende dette. Han smilede roligt til hende. Han kiggede rundt mens han var en smule nervøs for at hun ikke havde redt i det emd at han ikke lige kiggede me der. Han var meget nervøs for at de kom ind og kiggede til dem... han smilede bare.

''Jeg er ret sikker på noget senere ja...''

Han grinede roligt mens hun snakkede om at hun ville drille ham med det hvis han ikke kunne få hende til at bide ham. Han smilede legende til hende, mens han kyssede hende lidenskabeligt men slap så hendes læber og mens han lod et par fingre glide op i hende og lege kyssede han hende ned af hendes bryst og hendes mave indtil hendes udnerliv, hvor han lod sin tunge tage overfor hans fingre...

Han kiggede roligt op på hende dernede fra. Hans tunge legede hurtigere og vildere, mens han masserede hendes bryst med den ene hånd og holdt hende med den anden... han smilede legende og drilsk til hende... Da han stoppede lidt rejste han sig op og i en hurtig bevægelse lod han et par fingre glide op i hende og han lod dem bevæge sig frem og tilbage hurtigt og vildt mens han kyssede hendes bryst...

''er jeg virkelig nød til at give dig det hele for det? Jeg er dog ikke sikker på jeg har mere beskyttelse.''

Han grinede i hendes øre da han sagde det, og han håbede på både et ja og et nej på samme tid, ja fordi han havde lyst og nej fordi han ikek ville tages af faderen eller gøre hende gravid.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Tirs Feb 19, 2013 8:30 am

”Har du vel ret i,” hun grinede bare stille over hans svar og sluttede af med et smil til ham. Langsomt lagde hun hovedet en smule på skrå og opdagede let, at han var nervøs, hun lagde blidt sine hænder på hver side af hans ansigt og fik ham til at fokuserer på hende. ”Jeg er her. Ikke ovre ved døren. Ikke andre steder end lige her. Så slap af. Jeg skal nok tage skraldet.” Hun lænede sig kort ind imod ham og kyssede ham i panden, hvilket fik hende til at føle sig lidt, som hans mor, så et smil tegnede sig på hendes læber, da hun langsomt trak sig væk fra ham igen og slap hans ansigt.

”Hvordan kan du være så sikker; Vi kender jo knap nok hinanden?” Hun så bare undrende på ham, men smilede stadig let.

Hendes øjne lukkede sig straks i, da hun mærkede hans fingre fjerne sig og tungen tage over. Hoved faldt en smule bagover og hun kunne mærke sin krop reagerer på hans tunge. Det kom som en skuffelse, da hun rejse sig han i et kort øjeblik fjernede sig, men alt blev hvisket væk endnu engang, da han begyndte. Først da han begyndte at snakke øjnede hun øjnene igen og så på ham.

Altså…” begyndte hun bare langsomt og skulle finde tilbage til alt ordenligt, ”[/i]det vil være et helvede, hvis der skete noget, men… ja.[/i]” Hendes blik faldt på ham, og hun smilede et øjeblik, ”Hvad er det værste, der kan ske” Smilet blev lidt mere drillende. Hendes blik blev på ham et øjeblik, før hun lukkede øjnene og kyssede ham stille på munden, hvilket var med til at få hendes hjerteslag til at falde en smule til ro, noget som hun også følte, hun havde brug for i det øjeblik.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Tirs Feb 19, 2013 8:40 am

''Sorry. din fars ildmænd gør mig bare en lille smule nervøs det er skam det eneste... sorry.''

Han stoppede hende i et kysse ham på panden og han kyssede istedet bare hendes læber lidenskabeligt. Han blev ret overrasket over det hun sagde med at hun faktisk ikke mente at det kunne være så slemt med at have sex trods at de ingen beskyttelse havde, men hvad pokker de kunne jo kun håbe på at det ville gå som det skulle gå... uden at det ville gå helt galt. Han smilede over at hun haved nydt hans tunge i den tid den havde været i brug noget kunne han da stadig finde ud...

''Jamen så må det blive som damen hun ønsker det...''

Han sagde det mest for at lave lidt sjov med hendes far, og han lod sig trænge op i hende og han sørgede for at han var tæt nok på hende til at hun ville kunne bide ham hvis det blev nødvendigt, og han hev hende helt tæt ind til sig, mens han langsomt begydnte at bevæge sig i hende, og han trak proppen ud før han hev ehnde ned at ligge i karet som heldigvis var stort nok til det...

''Stadig lige så godt som sidst...''

Han hviskede det i hendes øre mens han begyndte at bevæge sig ganske roligt frem og tilbage i hende. Han sukkede meget meget lavt og nydende i hendes øre, som han så nappede i. Han kunne godt mærke det var længe siden da hna da på ingen måde ville holde ret længe... det var måske derfor drager var kendte for at have et meget aktivt sexliv med deres partner? Grundet manglen på det ellers?

''Hårdere?''

Han sagde det og lavede så et rimeligt hårdt stød op i hende.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 4 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum