Our Universe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Keyholes
Teamet: Adminstrator - Moderators
Overall: Regler - Reklamer - For Dig
Guides: Meta Gaming - God ModeVenner Fjender
C H A T
Seneste emner
» One night - Samuel
One night - Samuel - Page 6 EmptyOns Mar 13, 2013 10:11 pm af Ashley P. Tyson

» test
One night - Samuel - Page 6 EmptyTors Feb 28, 2013 9:11 am af Admin

» Fravær (skal læses)
One night - Samuel - Page 6 EmptyTirs Jan 29, 2013 7:13 pm af Admin

» A reunification - Jayden Maxwill
One night - Samuel - Page 6 EmptySøn Jan 27, 2013 9:39 am af Ashley P. Tyson

» Regler for reklame opsætning
One night - Samuel - Page 6 EmptyTors Jan 03, 2013 1:36 am af Admin

» Styreformen
One night - Samuel - Page 6 EmptyTirs Jan 01, 2013 2:50 am af Ashley P. Tyson

» Guide - Meta Gaming
One night - Samuel - Page 6 EmptySøn Dec 16, 2012 2:32 am af Admin

» Guide - God Mode
One night - Samuel - Page 6 EmptySøn Dec 16, 2012 1:58 am af Admin

» Guide - Venner Fjender
One night - Samuel - Page 6 EmptySøn Dec 16, 2012 1:32 am af Admin


One night - Samuel

2 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Mar 04, 2013 12:27 am

''Ja det synes jeg lidt, men hvem ved om jeg har ret, selv om din måde at reagere på virkede meget som om du ovenud tilfreds med de ting jeg gjorde på trods af at det for mig har været længe siden.''

Han smilede stille til hende mens han gik og ryddede af bordet han havde ikke noget imod at hun ikke hjalp fordi han kunne fornemme at hun var faldet helt hen i hendes egne tanker og det var da så også ganske forståeligt at hun ikke lige gjorde noget nogle gange faldt man jo bare helt hen.

''Øhm... Pejs har jeg ihvertfald, massage olie ved jeg ikke men du kan jo tjekke der jeg fandt olierne til badet det skulle ikke overraske mig hvis min bedstemor har givet mig noget af det med også.''

Han smilede roligt til hende det var jo lidt sjovt med hans bedstemor som altid gav ham den slags ting så han nemmere kunne forkæle en kvinde. Hun var jo fra en tid hvor det var meget vigtigt at en mand gjorde den slags. Han smilede så roligt til Ashley.

''Men er du da god til at give massage? Eller forventede du da at jeg skulle give dig noget?''

Han smilede roligt drillende og legende til hende. Han havde allerede en ide om at han ville hive hende igennem at lære at lave mad den næste dag, han skulle jo være fanget der i de næste tre dage så egentligt havde de jo massere tid til at lære hende det, eller ihvertfald forsøge at lære hende det han sendte hende et varmt smil
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Mar 11, 2013 4:58 am

”Jeg må sige, at det var jeg også. Men igen, så tror jeg, at det var endnu længere tid siden for mig.” Hun smilede bare sagt, da hun havde på fornemmelsen af, at det havde været endnu længere tid for hende.

Hun grinede kort over hans kommentar med hans bedstemor. Det var egentlig lidt sødt, at bedstemoderen gjorde alt sådan noget for ham. Selv ville hendes far aldrig overveje at gøre sådan noget. Han ville gøre lige det modsatte. Dette var nok også en af grundene til, at hun ikke kunne lade være med at finde det sødt og fantastisk. Tanken om at nogen i ens familie kunne finde på et gøre sådan noget lå bare for langt væk fra hendes tanker. ”Altså… jeg kan godt finde ud af at give massage, og så kunne jeg jo gøre det som tak for maden,” Hun sendte ham bare et skævt smil, og holdt blikket blidt på ham.

”Men… hvis du har en anden idé kan vi vel også gøre det,” Hun smilede bare stille. ”Jeg er sådan set ligeglad. Men massage larmer ikke, og så får vi varmen på samme tid.” Hendes blik gled ned ad hende selv, hvor hun kort studerede sin kjole. ”Men… jeg hugger lige noget af dit tøj - tænk i mellemtiden,” hun rejste sig op fra stolen og smuttede op ad trapperne op til soveværelset. Et kort øjeblik stod hun bare stille og stirrede på skufferne, hvor hun overvejede om hun egentlig kunne tillade sig at rode hans tøj igennem. Det kunne jo godt være, at han havde noget deri, som hun ikke måtte se. Ikke at hun kunne komme i tanke om noget, men… derfor kunne der stadig være akavede ting - noget som hun kendte fra sig selv, hvor hun også gemte visse ting i sine skuffer. Hun brugte sin tænketid på at prøve at række om på sin ryg efter lynlåsen, hvilket dog tog lidt længere tid end forventet.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Mar 11, 2013 5:39 am

''Det er jeg glad for at høre, selvom du næsten siger det som om det er din undskyldning for at jeg var god?''

Han grinede lidt, mens han kiggede på hende. Han blev en smule overrasket over hendes forslag. Ville hun virkeligt gøre det for ham? For ham var det noget særligt, men hvorfor det var han så det sådan kunne han ikke lige pege på og forklare. Han kiggede på hende og han nikkede bare roligt til det hun sagde, fordi han ikke lige vidste om han kunne foreslå andet uden at han virkede som om sex var alt han ville.

''Altså jeg må sige massage lyder meget godt.''

Han smilede roligt til hende, og han gik ud og kiggede skabet igennem og heldigvis for ham var der en massage olie. Han gik oven på så fordi han ville lige kigge til hende for at finde ud af hvor langt hun var med at få skiftet tøj. Han gik roligt ind til hende på hans soveværelse.

''hvordan går det med at få fundet noget tøj?''

Han stod med olien i den ene hånd, og kiggede på hende roligt. Han vidste ikke lige hvad grunden var til at hun ikke var kommet længere end med at have fået kjolen lynet ned. Det virkede da næsten som om hun var bange for at finde noget frem.

''Altså du er utroligt smuk, men du burde da finde noget tøj at tage på eller er det bare mig der er underlig her?''

Han grinede legende til hende. Han gik hen til hende roligt og kyssede hende blidt op af halsen til hans fangede ehndes læber i et lidenskabeligt kys og trak sig så væk ganske kort efter, mens han gjorde an til at gå neden under.

''Jeg går ned så kommer du bare når du er klar.''
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Mar 11, 2013 6:26 am

”Måske,” hun grinede kort over det, selvom hun godt vidste, at den eneste grund til, at hun påpegede det var, at den konstante snak om det fik hende til at blive halvvejs flov over sådan noget. Dog var det ikke ligefrem noget, som hun havde lyst til at vise så meget frem - hvilket nok også var grunden til, at hun blev ved med at påpege det andet. I stedet for at vise hendes tanker frem i et halvvejs bedrøvet udtryk smilte hun bare drillende til ham og smed tankerne væk, hvorefter hun bare gik ovenpå.

Hun kiggede sig kort over skulderen, hvo r hun smilede kort til ham og lagde mærke til olien i hans hånd. Et smil gled ovre hendes læber, da hun hørte hans ord om, at hun var smuk. Smilet blev dog til et grin, da hun hørte resten. ”Tak for komplimenten, men med tøjet går det ikke så godt, min egen kjole er lidt svært at lyne ned.” Øjnene lukkede sig langsomt i, da hun kom hen imod hende. Og hun nød at røre hans læber, hvilket også gjorde skuffelsen endnu større, da han trak sig væk alt for hurtigt.

”Hvor skal du hen?” Spurgte hun og tog bare fat i ham og sørgede for, at han ingen steder gik. ”Altså… du kan jo hjælpe mig med at lyne op,” hun smilede bare charmerende til ham, hvorefter hun gik helt hen til ham og stillede sig en smule op på tæerne. Hun lagde sine arme om hans hals, ”Og ved du godt, hvor uhøfligt det er at give en meget kort smagsprøve og så stoppe?” Hun lænede sig ind imod ham i et roligt tempo, så hun kunne se hans reaktion, før hun lukkede øjnene og kyssede ham blidt på munden. Hun strammede grebet om ham en smule, så hun kunne nyde alt den varme, som han nu kunne give hende.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Mar 11, 2013 6:47 am

''Er du blevet for vant til at have tjenere der kan hjælpe dig med at afklæde dig? eller er der noget andet der gør dig lidt dårlig til det med at fjerne dit eget tøj, for andres kan du da.''

Han smilede roligt til hende. Han kiggede på hende med et roligt blik, da hun holdte ham fast. Hun var nu en ret fantastisk kvinde. han kiggede på hende roligt, mens han lod hende gå helt tæt på ham. Han så ned på hende da hun kyssede ham, og han gav sig bare helt hen i kysset for også selv at få så meget at mærke af ehnde som han kunne nå.

''Sådan...''

Han sagde det mens han kort slap hendes læber, og han havde lynet hendes kjole op og han havde også trukket den så meget ned han kunne komme til som de stod der. Han væltede hende så ned på sengen, og kyssede hende lidenskabeligt men han rejste sig så op fra hende, og blinkede til hende.

''Find du nu noget tøj, så du kan komme til at give mig det nu har lovet.''

Han grinede legende til hende, mens han kiggede på hende, og stillede sig op af dørkarmen og kiggede på hende. Han var ikke sikker på om hun havde mere han skulle hjælpe hende med men han kunne ikke lade være med at tro det, hun havde været så forfjamsket og underlig siden det her var startet.

''Du siger bare til hvis der er noget jeg skal hjælpe dig med mere. Jeg skal nok blive stående lige her, men har du egentligt noget undertøj med? Fordi jeg har ikke ekstra bh'er eller trusser.''

han grinede.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Man Mar 11, 2013 8:33 am

”Ah… hvis du kalder diverse mænd for tjenere, så ja,” hun så bare på ham med et drillende smil, så man tydeligt kunne se, at hun bare jokede med det. Dog var der også en smule sandhed - ofte, nå hun havde sådanne lange besværlige kjoler på. Dog mest venner.

Hun mærkede at kjolen allerede var lynet ned og den lidt kolde luft stryge over dele af hendes hud, hvilket gav hende få kuldegysninger. Dog var hun ikke helt sikker på om kuldegysningerne kom fra vinden eller fra deres kroppe, som kort efter havnede nede på sengen. Hun smilede bare til ham, da han rejste sig op.

”Må jeg bare tage, hvad jeg kan finde?” Hun så bare op på ham et kort øjeblik, før hun rejste sig op, blev helt fri af kjolen og gik roligt over imod en af skufferne, da hun egentlig havde taget hans spørgsmål som svar på hendes. Hun åbnede bare en af skufferne og så ned i den, hvorefter hun hev en enkelt hvid skjorte op og så kort på den. For hun kort drejede op og løftede den op for Samuel, så han kunne se, hvad hun huggede. Hun begyndte den bare at knappe den op og trak den derefter på, hvorefter hun bare knappede den roligt.

”Jeg er ikke helt så dum, at jeg ikke kan fine ud af noget,” hun smilede bare til ham. Hvorefter hun igen så ned af sig selv og derefter på ham. ”Jeg har ingen trusser og ingen bh - men hvem går også lige rundt med det i tasken?” Hun gik bare over imod ham og til olien ud af hans hænder. ”Altså jeg kan vel ringe til min assistent og få ham til at hente noget til mig, hvis du ikke har en anden idé?” Hun så kort op på ham, før hun gik forbi ham og gik ud i stuen, hvor hun satte sig ned ved siden af pejsen og vidste ikke rigtig om han havde noget han kunne ligge på, og hvordan hun skulle gøre det sidste klar, da hun ikke vidste, hvor nogen ting var.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Man Mar 11, 2013 8:46 am

''Jamen er det ikke lidt det du ser os som? Ser alle mænd som dine private tjenere som du kan styre grundet dit fantastiske udseende og så det faktum at de er som de er?''

Han grinede bare og smilede roligt til hende, han nikkede til hende omkring at hun bare kunne tage hvad hun havde lyst til. Han havde nok tøj at vælge imellem til hver dag og der var ikke noget han gemte på. Ikke noget kinky tøj eller andre sære ting han gemte inde i hans tøjskabe. Han smilede bare roligt til hende, mens han så på hende knappe skjorten. Han nikkede til at hun tog den.

''Nåå så ikke så dum?''

Han grinede roligt og da hun snakkede om det med om han havde en anden ide til det problem med undertøj gik han bare ganske roligt helt tæt på hende, lagde armene om hende og kyssede hende op af halsen til hendes øre hvor han hviskede hende blidt.

''For min skyld må du da gerne droppe det helt.''

Han smilede drillende til hende mens han gik nedenunder med hende. Han så på hende og han syntes hun virkede lidt i vildrede. der var allerede tændt op, og lige foran pejsen lagde der et skind de kunne sidde på så det var ikke problemet men det virkede stadig som om hun manglede noget, så han vendte sig roligt om imod hende.

''er der noget du mangler, for at kunne gøre det?''

Han sendte hende et stille og roligt smil. Det var varmt og han fangede hendes øjne for at finde ud af hvor han havde hende henne han forvirrede hende nemlig en lille smule med det med at hun sad bare og kiggede uden at sige hvad han skulle.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Ons Mar 13, 2013 6:51 am

Hun grinede bare kort over hans kommenter, da hun ikke helt vidste, hvordan det var, at han mente det. For på den ene side kunne hans grin godt tyde på, at han mente det seriøst, men… alligevel ikke. ”Jeg kan jo kun manipulere med mænd, som er nemme at manipulerer med. Fx dig kan jeg ikke gøre det med - eller jeg har i hvert fald ikke prøvet. Dog var Vincent et nemt offer.” Hun trak på skuldrene. ”Men jeg takker for komplimenten, og det faktum, at du tror, at jeg kan bruge alle mænd som ofre.” Hendes blik hvilede roligt på ham et øjeblik, før hun tilføjede det sidste: ”Du kan jo også altid bare spørge om hjælp, hvis du skal have hjælp til at blive klædt af eller andet.” Hun blinkede til ham, så hun kunne se, at hun mente det sødt, men også at han sagtens kunne benytte sig af tilbuddet.

Hun stivnede et kort øjeblik, da han kom tættere på og hviskede hende ind i øret. Ord, som bare fik hende til at smile. ”Jeg skal overveje det så,” hun grinede roligt og kiggede kort på ham, før hun kyssede ham på kinden og gik videre ud i lokalet.

Hun så kort ned på tæpperne og pejsen. ”Altså… jeg mangler dig ned på gulvet - helt uden så meget tøj på som muligt, så jeg kan komme til der, hvor jeg nu vil. Og hvis du vil have noget under hovedet, så skal du hente det nu,” hun så bare op på ham og kom med et roligt smil.

Da han havde lagt sig ned på jorden satte hun sig bare ovenpå ham på røven. Massageolien blev gnedet ud på hendes hænder, hvor hun kort varmede det lidt op med en smule ild fra hænderne, da det havde en tendens til at blive for koldt, når det bare stod. Roligt lænede hun sig ned over ham og begyndte at massere hans skuldre. Noget som hun egentlig koncentrerede sig så meget om, at hun ikke engang lagde mærke til pejsen og andet.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Ons Mar 13, 2013 9:13 pm

''Ja det kan jeg forestille mig at du ville være mere end villig til at hjælpe mig... Specielt hvis du kunne få lov til at bestemme hvor meget der røg.''

Han grinede lidt. Af en eller anden grund var han slet ikke bange for at hendes far hørte deres samtale. han havde ikke lige nogen grund til at være bange for det følte han. Han kiggede på hende ganske roligt, og han grinede over hendes måde at sige hvad han skulle gøre på. Hun var så frisindet hvilket gjorde hende rar at være sammen med

''Ja det kan jeg forestille mig, men selvom det ikke er nødvendigt synes jeg du skal gøre det samme så.''

Han sagde det flabet og med et skævt smil.
Han lagde sig bare ned og smed det meste af hans tøj, men beholdte hans bokseshorts på. Han kiggede op på hende inden hun begyndte at massere hans skuldre og han lod sig bare slappe helt af. Han smilede roligt og havde svært ved at lade hende være helt som hun sad der.

Han lagde bare på maven og nød hendes hænder. Han lavede nogle små trækninger nogle gange hvis hun fik fat i en knude, eller det af andre grunde kunne komme til at gøre en smule ondt på ham. Han havde lyst til at vende sig fordi han ikke kunne se hende. Så det gjorde han, og drejede sig bare rundt under hende efter noget tid og kiggede op på hende.

''Meget bedre.''

Han grinede, og hans hænder gled hurtigt op op hende og hev hende ned imod ham, hvor han kyssede hende lidenskabeligt. Han holdt hende bare fast med en hånd på hendes baghoved, og en anden på hendes lænd. Han slap dog kysset efter noget tid.
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Ons Mar 13, 2013 9:43 pm

”Faktisk har jeg lidt på fornemmelsen af, at du vil være den, som ville have, der røg mest tøj,” hun smilede bare drillende til ham. På sin vis fordi, at hun ikke ville have, at han bare kun skulle tro sådan noget omkring hende. Dog havde hun nok ikke rigtig gjort noget for at modbevise det indtil videre, men det skulle nok komme.

Hun grinede bare over hans kommentar. ”Desværre så er det jo kun den, som skal have masssagen, som skal have lidt på. Ikke den der giver,” Hun smilede bare til ham og holdt blikket på ham, mens han tog tøjet af. Dog sørgede hun for, at det ikke blev helt så tydeligt, da han nok ville komme med en bemærkning, hvis at han så, hun bare sad og stirrede på ham.

Hans reaktioner sagde det meste af, hvor det var, at han var øm. Men normalt kunne hun også godt mærke sådanne steder uden, hvilket nok kom efter træning og en lille smule ekstra varme fra de få steder. Hendes koncentration han stadig på, hvad hendes hænder gjorde og selve massagen. Dette medførte et lidt stort chok, da han pludselig vendte sig om, og hun så ned i hans ansigt. Hænderne lå stadig på hans brystkasse, hvor hun langsomt begyndte at flade dem ud, så hun kunne bedømme størrelsesforskellen på sine egne hænder og hans overkrop.

Et smil tegnede sig på hans læber, da han begyndte at snakke, og hun mærkede tydeligt hans hænder og fulgte bare med i kysset, da han trak hende ned til sig. Da han slap kysset trak hun sig en smule væk fra ham og så bare på ham med et drillende smil på læben. ”Altså… jeg vil ikke ligefrem kalde det her for massage” Næsten hviskede hun bare. Hendes blik holdt sig fast i hans, mens hun langsomt gjorde tegn på at trække sig op at sidde igen.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sajro Ons Mar 13, 2013 9:51 pm

''Nej jeg ville være mest interesseret i at der røg meget af dit tøj.''

Han grinede drilledne til hende, mens han smilede roligt til hende. Han havde virkelig nydt hendes massage, men at ligge sådan gjorde ham egentligt en smule ubekvem det at han ikke kunne se den anden, men vidste at de var det var ikke rart. At der var en der faktisk sad på en måde hvorved personen kunne dræbe ham nemt hvis det var det de lystede. han kiggede på hende da han havde vendt sig rundt.

''Måske ikke det ligefrem er massage, men det kan du da også sådan her... Og ellers er det bare bedre at have dette syn, og at kunne mærke din krop?''

Han så roligt på hende, og han holdt hende bare fast da hun gjorde tegn til at ville sætte sig op. han smilede roligt til hende, og han kyssede hende bare lidenskabeligt igen, inden han lod sin hånd glide ned af hendes ryg, og han rullede sig så rundt med hende.

''Se du burde have smidt tøjet.''

Han drillede hende, og han havde egentligt lyst til hende men alligevel havde han ikke lyst til sex. han havde bare lyst til at mærke hende tæt på. Egentligt bare at mærke hendes hænder rundt omkring på hans krop, og vide hun virkeligt var der...

''Skræmmer jeg dig?''
Sajro
Sajro
Novice

Join date : 27/01/13
Antal indlæg : 69
Points : 68
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Ashley P. Tyson Ons Mar 13, 2013 10:11 pm

”Desværre så er det ikke dig, der bestemmer, hvor meget tøj, der skal af ved mig,” hun smilede bare drillende til ham og fasthold bare blikket på ham.

Et smil tegnede sig bare på hendes læber, da ordene kom over hans mund. ”Det har du da ret i. Men hvis du hellere vil have det sådan her, så skal jeg nok lade være med at brokke mig” Hendes stemme var rolig, hvilket også blev bekræftet af hendes smil, som hurtigt blev brudt af hans kys. Hun besvarede kysset og havde egentlig ikke haft noget imod ikke at måtte sætte sig op. Der var bare et eller andet fantastisk over hans nærvær. Hun mærkede hans hænder glide ned ad hendes ryg, og før hun vidste af det havde han drejet dem begge rundt, så hun endte med at ligge nederst.

Jeg synes nu, at det er fint nok, hvis der bare er en smule tøj imellem os lige nu” Sagde hun bare roligt og så op på ham, hvor hun lidt håbede, at han opfangede hendes signal. Hun lagde sine arme omkring ham og trak ham en smule tættere på sig. ”Du skræmmer mig ikke. Vil du aldrig gøre” Hun kyssede ham blidt på munden. Kysset blev holdt et øjeblik længere, før hun afbrød det og bare kiggede op på ham med et smil.

Varmen fra pejsen havde bredt sig godt i lokalet. En varme, som hun egentlig ikke havde lagt mærke til før, men i det øjeblik, da hun bare lå og kiggede op på Samuel, mærkede hun den mere end noget andet. En beroliget følelse bredte sig over hende, og hun kunne mærke, at dette øjeblik var der egentlig intet, som hun havde noget imod eller var bange for. Faderen var ude af hendes tanker, hvilket han egentlig havde været i noget tid. Et smil tegnede sig bare på hendes læber, da hun så på Samuel, og da hun studerede hans ansigtstræk.
Ashley P. Tyson
Ashley P. Tyson
Novice

Join date : 17/11/12
Antal indlæg : 89
Points : 78
Reputation : 0

Tilbage til toppen Go down

One night - Samuel - Page 6 Empty Sv: One night - Samuel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum